RADIONICA #5:
PROGRAMIRANJE ZVUKA U KAZALIŠTU
PRIZVUK: Glazbena informatika
Kultura pisanja umjetničkog glazbenog softvera
Glazbalo uma 2.0
Tema: Granica gdje zvuk i glazba prestaju biti sebi svrha i postaju dio šireg umjetničkog konteksta je fluidna.
Razumijevanju konteksta te granice posvećena je ova radionica.
Cilj je na studiji jednostavnog i poznatog primjera predstaviti glazbenoinformatičku tehnologiju u kazališnoj predstavi.
Ciljani polaznici su kazališni profesionalci koji se bave (i) tonskom tehnikom, ali i drugi zainteresirani pojedinci.
Slide-show sa sažetkom sadržaja:
>>
- Ova interdisciplinarna radionica bavi se "forenzičkom" analizom primjera uporabe nekih glazbenoinformatičkih
tehnika u poznatom kazališnom uprizorenju, jer jedino takko možemo pružiti jezgrovit, sažet i slojevit pristup temi.
- Prednost pri pohađanju je poznavanje osnovnih koncepata dramaturgije i elaktroakustike, te
služenje nekima od računalnih programa za zvuk.
- Svrha radionice je pokazati kako stečena glazbenoinformatičke znanja uklopiti u širi umjetnički kontekst.
- Poželjno je pohađanje neke od prethodnih radionica ovog programa.
Poveznice za preuzimanje izvornog kôda programa obrađenih kroz primjere ove radionice:
Poveznica za detaljan opis formata zvukovne datoteke:
Poveznice za preuzimanje binarnog kôda okružja:
*Molimo, obratite pozornost na to da je program QLab komercijalan softver, čija su temeljne audio mogućnosti
dostupne bez licenciranja i naplate. Ova stranica ne reklamira niti zagovara njegovu uporabu,
niti je i na koji način povezana s proizvođačem tog softvera, Figure53, niti ikojeg drugog proizvođeče
komercijalnog, naplatnog audio softvera. Ova stranica isključivo daje
prikaz korištenja softvera za reprodukciju zvuka u nestandardnom formatu.